Rubrik saknas

Igår va jag med Deniz typ hela dan, sen gick jag hem och kollade film och sen soooov ZZzzZZ Och idag har jag varit hos min farmor som fyller år imorgon, släktträff blev det, det va väldigt längesen jag träffade alla kusiner och farbror, men det va kul ialla fall, vi kom hem ca 17:00 kanske, och då gjorde jag min matte läxa till imorgon och sen åt vi mat och sen fick jag reda av pappa att idag har jag levt i 4800 dagar! haha coolt! Inte, men det va bara kul att han sa det! :D Nu sitter jag här i min säng och laddar ner låtar till min mobil, har inte så mycket annat att göra men om 10 minuter börjar 'BigBrother' som jag ska kolla på!
Imorgon börjar skolan igen då.... BLÄÄÄ! fast det är bara en månad kvar till påsklovet! haha nästa lov 'here I come!' Imorgon har jag träning, så jag kanske kommer skriva.. men ialla fall, ha en bra kväll ;D
Juste bilderna från kryssnigen kommer upp i veckan eller senare!
Pussar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0