Nu är man hemma igen.. haha ^^

Igår på båten va det fest kan man säga! skit roligt, vi dansade och sjöng och kollade in snygga killar till Emma, haha jag har ju min Deniz, men ialla fall vi hade jätte jätte skoj! Vi bodde i en ensam hytt på 9;onde våningen! As bra! Och sen så badade vi oxå, det va riktigt kul faktiskt, vi tänkte sola eftersom det finns som ett solarium där, men det blev inte av, vi sov och schoppade istället haha! Och nu är jag äntligen hemma och ska om en timme typ åka till Hålan och träffa Emma Pereira, Emma Staniulis, Johanna Rosvall och Estelle Calais och sen vet jag inte om det kommer fler eller nåt, men vi ska ialla fall ses och roa oss lite.. haha det där lät fett konstigt, men aja vi ska ha kul, hha :D Jag kommer lägga upp bilder från Kryssningen och så kommer jag lägga upp 'DagensHaff' ikväll eller imorgon! vet ej! Men nu ska jag äta Keeebbaaaaabbb! Sen blire mot hålan.. Pussar och Kramar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0