Hejsan svejsan

Idag har jag varit i skolan som vanligt! HAR SKIT ONT I HALSEN! HOSTAR OCH SKIT! BLÄ! Inget att göra åt, eller jo, dricka fucking äcklig hostmedicin. fyfan va äckligt det smakar, tyyp lakrits eller nåt! MEn iaf, idag har jag varit i skolan, och sen gick vi till centrum och chillade där! haha, idag så gick typ Salman, Deniz och Tomas till centrum på rasterna och hämtade ballonger med helium i! hahah vi andades in det och så hade vi pipröster! Det lät jääätte gulligt" hhaa! jag har video när vi snackar, men jag kan inte ladda upp det nu, men antinger senare ikväll eller imorgon gör jag det! Jag har nationella prov imorgon! höhöh Matte såklart! fattar typ ingenting på dom första! nu är det typ skalaaa! fattar inte det! kan någon hjälpa mig?!?! Måste plugga as mycket ikväll! aja nu ska jag äta, skriver mer sen! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0