feelåt

Jag har inte skrivit på ett tag nu, och jag har inte fått bilderna från kryssningen en så jag kan inte lägga upp nått, men men  jag lägger upp dom när jag har tid.. Har har haft prov och träningar och läxor och massor med skiiit.. så jag har inte haft tid tt blogga, men iaf idag hade vi Engelska prov, och för dom som inte vet det så suger jag på engelska så jag tyckte det va såådäär, men jag trodde faktiskt att det skulle vara svårare, men tror det gick bra! :D Idag följde Deniz med mig hem men han åkte hem klockan 21, så nu har jag precis kollat klart på BigBrother, och nu ska jag typ sova snart! Imorgon blir det en vanlig.. trååkig... dag i skolan och sen träning i södervik på kvällen! Myket roligare än skolan! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, Men jag ska försöka göra ett inlägg imorgon iaf! Godnatt underbara läsare♥
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0