bloggpaus ganska länge..

Jag har inte orkat skriva på jätte länge! Men nu ska jag börja igen! 
Har hänt fett mycke sen jag skrev sist! 23 mars fyllde Linnea Gustafsson år. haha nu är vi tonåringar! YÄY!
Jag har tappat bort mitt fina busskort med mig själv på så vi fick beställa ett nyss tråkigt blått :( Men iaf i morse spelade jag innebandy match och vi vann med 3-2 och vi kommer till slutspel! JAA! vi va helt enkelt bäst, hihi. Nu har jag typ ingentng att göra, jag kanske skulle kolla Deniz match men jag vet inte, och så kanske jag ska träffa Mathilda Salmela ! Inte säkert men kanske! Vi ska nog till centrum, då kanske jag kan gå förbi matchen vid vilunda. Hahahah en annan sak också är att jag för nån dag sen vann 1000 kr på trisslott, haha har aldrig vunnit mer än 50 kr. Blev fett glad, vad annars ska man bli liksom? Hoppas att jag får lite högre statistik nu när jag börjar skriva igen! Aja får se vad jag gör idag, skriver mer ikväll!
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0