Tjejen: *stirra på en underbar kille* Killen: Vad fan glor du på? Tjejen: Något som jag nyss trodde var underbart..

Orkade inte lägga upp fler bilder igår! har inga som blev snygga!
Vi vaknade klockan 13 och sen åt vi frukost och nu har dom burit ut våran säng .. höhö :/
vi va dom sista som fick sova i den, för nu ska den slängas!
Emma sitter här och bölar för att en viss person inte svarar henne på chatten .. Stackars dej Emma!
JÄVLA DATA JÄVEL! Det är nått fel på min data. Den kommer säkert krascha när som helst.
Måsta rensa allt och lägga över allt på en hårddisk så att inget försvinner .. då skulle jag typ dö !!
Alla gamla minnen i bilder!! Nån dag kommer jag lägga upp jätte gamla bilder och visa hur jag såg ut förut.. helt sjukt asså.. fett ful.. ville typ vara fjortis då! herregud så jag såg ut!! aja nu ska jag rensa vidare!
Pussar och Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0