statistiken sjunker :'(

Hejsan du som läser detta! Nu har jag ätit och duschat och känner mig snart redo för att lägga mig och sova! hahaha jag kommer inte kunna sova, är så himla spänd inför imorgon. Hihi! Varje födelsedag försöker jag sova innan dom kommer och väcker mig på morgonen men jag vaknar alltid flera timmar innan dom kommer. så jag väntar och sen typ låtsas jag sova när dom kommer.. haha. Idag efter skolan så gick jag, Emma Andersson och Deniz in i centum och chillade lite där.. ganska tråkigt faktiskt, men imorgon hoppas jag att det blir roligare. Eller det SKA bli roligare! Tänkte bara säga att statistiken sjunker.. höhö :'(( Läs varje dag!! länmka bloggen till andra! alla sötnosar som gör det är så himla gulliga. Skulle bli JÄTTE glad då.. hihi tack! Jag ska försöka skriva fler inlägg.. men som sagt är det svårt nu när skolan och andra saker kommer igång. jaja. ska logga ut nu. Men jag lovar att skriva imorrn!

Pussar och Kramar 


Kommentarer
Postat av: Marie - F o t o

Fin blogg!

2012-01-11 @ 22:07:11
URL: http://mirrecool.blogg.se/
Postat av: Mia

Fin blogg :)

2012-01-14 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0