Nora Tidlund ♥

Nora Tidlund min älskade syster. Jag saknar dej! Det va ett tag sen vi sågt.
Jag kommer ihåg första gången vi träffades i Vikskolan! Saknar tiderna när vi va små! Även fast vi inte va vänner hela tiden.. men då vi va vänner va tiden underbar, minns du varje dag vi lekte häst i dungarna på vikskolan??
Vill alldrig förlora dej, du har alltid stått upp för mig. om jag varit ledsen har du alltid lyssnat på allt jag sagt. och jag hoppas vi inte kommer längre ifrån varandra än va vi redan är. När jag först fick höra att Sandra och Vickan skulle byta till en ny skola som hette 'Sanbergska' eller nåt sånt, så fick jag bara höra fler.. och fler som skulle byta dit.. sen dess blir det fler dagar vi inte ser varandra.. :( Det jag saknar mest va i somras. Varje dag vi var i Carlslund och var i stora parken med Jeppe, Adam & Edvin och många fler.. så himla kul! Hoppas det blir lika kul eller roligare i år också! Vi gick lltid till Carlslund tillsammans och möttes alltid vid 'runstenen' och då frågade vi alltid hur mycke pengar vi hade med oss och vi sa alltid '20 lapp' eller '20 kronor' haha saknar allt! <3
Nora Tidlund
Tryck på hennes namn och kom till hennes blogg!
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0