My Birthday ♥

OM 5 DAGAR ÄR DET MIN FÖDELSEDAG! YÄY! KAN BARA INTE VÄNTA.. men tyvärr måste jag det!
Hoppas jag får en mobil, det är typ det jag vill ha mest, sen vill jag typ ha kläder.
Aja nu är klockan lite över 3 och jag ska sova för att orka gå upp och vara med Estelle&Tyra igen! mihihi
Hittade inga gamla bilder och min födelsedag annars hade jag lagt upp någon..! Vi börjar skolan på tisdag! FML. Asså det ska bli kul att träffa alla kompisar men läxar och skit kommer säkert på en gång också.. pallar inte!
bara att tänka på det får mig på dåligt humör.. men men! Jag får ha kul dom sista dagarana då man är typ fri!
Glöm inte att 12 Januari är en speciell dag :D 

Bilden är ifrån Grekland i somras 
Pussar och Kramar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0