♥ Jag vann mitt liv tillbaks ♥

När jag träffade dej var världen upp&ner, allting va oklart.
Du kom, du blev min hjälte och du hjälpte mig stå rakt.
Båda fötterna på jorden. En dröm och ett mål.
Jag har alltid vetat vägen, men du hjälpte mig att gå.
Jag vågar stå för mig själv, vara stolt för den jag är.
Du har ändrat något stort i mej, men vet inte vad.
Mina rop har blivit hörda, jag har nått fram.
Till en dröm där jag i flera år inte trodde fanns.
Även idag kan jag ibland inte förstå vad som har hänt.
För varje gång du går ifrån mig vill jag ha dej här igen.
Du fick mig börja älska mitt liv och hela världen.
Så kom ta min hand jag är din i alla lägen.
Du har rest mig upp för alla gånger som jag ramlat.
Du är min andra del, fast den bättre halvan.
Lyckligast i världen, jag ber inte om annat.
Kom nära, håll om mig och säg att du stannar.
Jag hittade en själ till att fortsätta kämpa.
Va redo att ge upp, men du fick mig att vänta.
Jag sökte efter lyckan, gud vet att jag har letet.
Sen hittade jag dej och ett år har passerat.
Det bästa i mitt liv, jag är så glad att du har rört min själ.
För jag var vilse, men du ledde på rätt väg.
Du håller i min hand, och vet när jag behöver dej.
Och jag hoppas att du aldrig kommer släppa mig.
Om jag mår dåligt, bara säg att allt är bra.
För jag litar på dej, det är väl så det ska va.
Du har visat mej kärlek, att jag duger som jag är.
Tänk tillbaks till första dan, och nu står vi här.
Jag är så glad att vi träffats, vi får tacka nästan allt.
Jag var nere på botten, men nu är lyckan max.
För mitt liv va ett spel, men jag vann den dan.
Jag förlora ingenting, jag vann mitt liv tillbaks. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0