''Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag'' ♥

Idag känns det som om det var min skäll-dag! Typ alla lärare har skällt på mig.. höh :(( kanske gör allt fel.. kom försent på några lektioner.. men varför ska man få damp för det?! Efter skolan idag så gick Melissa, Emma och jag hem och hälsade på Deniz hemma hos han, efter det tog jag bussen hem och åt mat och nu sitter jag här och gör alla läxor i sista minut.. dom flesta läxor är till imorgon.. blää! Spanska är ju skit svårt.. Engelska tycker jag är svårt det med :/ och sen har vi musik läxa, vi ska typ kunna skriva ner nån låt eller nått sånt.. fattar inte vad vi lär oss på det.. Sitter framför teven och kollar på hockey DIF-FBK 0-0. DIF ska vinnna säger jag bara!
PussPuss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0