Innebandy ♥

Imorgon är det skola dårå...fml. men vad ska man göra? måste ju gå.. Massor med läxor asså fyfan säger jag bara!! Som ni borde veta går jag på Innabandy, när jag började spela innebandy för typ 3 år sen så gick jag i BSK men det ändrades till Väsby IBK. När jag skulle börja spela så började jag i 98 laget för att jag inte kände någon i 99 laget, men nu känner jag alla i båda lagen, men ska ändå inte byta till 99:orna, stannar hellre med dom andra! Jag älskar innebandy, det är som en del av mitt liv även om jag ibland hatar det och att jag ibland vägrar att spela! Nog om Innebandy! Nu har jag suttit och pluggat ett tag. kan fortsätta imorgon! Tror att jag kommer välja ut ''VeckansHaff'i istället för ''DagensHaff'' för jag brukar ändå bara göra det en gång i veckan. så jag tror att nån gång nästa vecka kommer jag lägga ut ''VeckansHaff'' men är inte säker. Nu ska jag snart gå och duscha, sen ska jag nog sova. kanske hinner göra ett inlägg sen.♥
Pussar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0