Hetaste busskortet ♥ Grattis Maddis ♥

Igår fick jag mitt busskort med en bild på som jag hade beställt. heh det är en bild på mig på det. Lägger upp en bild på det imorgon, har inte riktigt tid nu att ta bild på det, men jag hade träning som sagt sen kom jag hem och åt middag och pluggade lite spanska och nu ska jag upp och duscha..! Idag fyller Madelene Svensson 14 år. Hon har blivit en fjoortis, haha nejdå Maddis är ingen fjortis!♥
Grattis på födelsedagen Maddis, hoppas din dag har varit toppen och att du fått massor med fina presenter!!♥
Och imorgon fyller Matilda Johansson år, Hon blir en fjortis då hon med! haha nee!! 
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite sömn.. haha!
Pussar och Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0