Frågestund?♥

Ja har fått många som tycker att jag ska fortsätta med videoinlägg. så jag tror att jag kommer lägga upp nåt sånt då och då! Men kanske inte varje dag. Idag vaknade jag klockan 10:00 kanske och låg kvar i sängen typ en timme, men nyss va jag nere i köket och år lunch, och då fick jag reda på att jag hade innebandy match idag, så klockan 15:00 ska i åka ner till våran ishall och sen blire vidare mot Bro skolan, ååh pallar inte spela match.. bläää! aja ställer ändå upp för laget, vi ska vinna! ^^ Jag har fått frågan om att ha 'Frågestund' men jag tror liksom att ingen kommer fråga nått. men men.. kanske ska ha 'Frågestund' nån dag ialla fall. men nu ska jag fortsätta lyssna musik. Och juste, ''DagensLåt'' kommer upp senare! Här kommer lite bilder från när Emma och Jag fotade igår!





Puss och Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0