Fan va rädd jag blev ..

Min data ät helt jävla störd .. det ville inte sättas på och så skulle jag svara på några skit frågor! Pappa säger att den kan typ krascha när som helst. nog om det.
Nu är det bara 7 dagar / en vecka kvar till min födelsedag! Yippie! 
Mobil högst upp på önskelistan! min mobil är inte så bra kan jag säga ,, många sprickor, en knapp har lossnat, och några sprickor har åkt bort och ibland få den cp störningar..! Men Men .. !
Idag har jag inte gjort så mycket, förutam att vara med Emma och Melissa på förmiddagen, men resten av dagen har jag bara suttit hemma och slappat, finns inte så mycket att göra annars :P
Nån som har nån bra låt att tipsa om?? Kommentera gärna om du vet någon bra!
Puss och Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0