Facebook likes ♥ Del 3

Josefin Hansson: Hennes hår är gudomligt och hon är verkligen MODELL !
Max Älska Aik Lovereus: Har inte träffat på väldigt länge! saknar dej barndomsvän!
Emma Nylén: Grym Innabndy spelare och skit söt!
Bianca Dartland: Jätte gullig och saknar dej jätte mycket Bianca!
Denise Stern: Känner inte dej men du verkar snäll och söt!
Erica Hermansson:
Carolina Janner: Gulligaste tjejen jag någonsin träffat!
Sophie Määttä: Jätte fin och går i min skola!
Ida Salo: Skit snygg tjejcär den enda jag kan säga!!
Nellie Berglund: Bra på innebandy och verkar gullig!
Ziikii Vestin: kan bara säga att jag saknar när vi va på grönan i somras!
Fanny Isaksson: Simproffs och Gullig på hög nivå!
Eddie Plutten Nordlund: Känner inte dej men snygg.
Javiera Beliber Bieber: Kul att träffa dej igen sen när vi gick på Vikskolan. Söt är du!
Elin Åman: Gullig, Söt och Snäll!
Nora Tidlund: Min Syster för livet! Bra Humor som fan! Älskar dej mest!
Tina Bagherzadeh: Gölly! Dej kan jag alltid berätta allt för! hur dumma/pinsamma/konstiga saker det än är!
Alexandra Jansson: Du är Snäll och Jätte fin!
Mikaela Ravnäs: Du är en söt och gullig tjej!
Emma Carlsson: En tjej som är världs söt som jag jätte gärna vill träffa igen!
Tomas Ibrahim: Känner inte dej så bra men, men du verkar schysst !
Nu har jag skrivit alla.. tror jag!
Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0