Facebook likes ♥ Del 2

Emma Pereira: Min andra halva som alltid finns för mig! love you
Johanna Blixbo: En gullig tjej som gick jag gick i samma klass som för nått år sen!
Moa Westerberg: Jag vet vem du är men inte känner så bra men du är ialla fall väldigt Fin!
Gabbi ZuniGa: En snygg och söt tjej i min skola!
Sandra Lönnqvist: Hon går i min klass och är söt på hög nivå.
Natalie Mourad: En skit snäll och jätte söt tjej som jag ser då och då i skolan.
Josefine Är Alltiid Bääst: En snygg tjej som bor i bro som jag träffade på en fest! hihi
Jeppe Douhan: En kille som jag kan säga att jag saknar sen i sommras!
Jenine Holmberg: En tjej jag skulle kunna göra allt för att få hennes hår! Och hon är URGULLIG!
Emilia Sundberg: En snygg tjej till 100% som jag inte ser så ofta längre men ibland!
Kajsa Mattsson: Hon har världens snyggaste/finaste klädstil och är alltid glad och söt!
Yasmine Stagman: Det enda jag kan säga till dej just nu är att JAG SAKNAR DEJ OCH VILL TRÄFFA DEJ SNART!
Wilma Sundqvist: En söt tjej som går i mitt innebandy lag som alltid får mig att skratta!
Elin Bergström: haha En Underbart rolig och söt tjej som jag hoppas får träffa igen!
Linnea Gustafsson: Min Bästavän som alltid finns för mig! Och får mig ALLTID på bra humör! älskar dej!
Tindra Bergman: Hon gick i mitt innebandy lag ett tag sen dess har jag typ inte sett henne, men hon är gullig!
Ludwig Magnusson: En kille som jag senast såg i min gamla skola fär några år sen! söt grabb.
Sara Kleina: En gullig tjej som går i min skola!
Alice Ahlström: haha En tjej som alltid får mig att skratta! hon är oxå söt som fan.
Sandra Liz Gudlaug Helleday: Känner inte så bra men verkar snäll och söt!
Fortsättning på 'Del3' ♥

Kommentarer
Postat av: wilma

Detsamma Clara! <33

2012-01-04 @ 23:27:39
URL: http://lifebysundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0