Facebook likes ♥ Del 1

Elin Norberg Wahlberg: En gullig tjej med en sjukt bra blogg.
Jonna Mjörnell: En rolig och söt tjej som går i min skola.
Mathilda Salmela: En Underbar Tjej som jag saknar fett mycket!
Lilli Linnea Karlsson: En väldigt snäll och gullig tjej.
Jennifer Wahlund: Känner inte så bra men verkar snäll och urgullig.
Rebecca Bergvall: Skit fin tjej är det enda jag kan säga.
Jezzica Åkerztröm: Känner inte så bra men hon är jätte söt.
Rebecca Uusaro: En skit gullig och alltid glad tjej som går i mitt innebandy lag.
Aline Eriksson: En Underbart fin tjej som gick i mitt innebandy lag förut.
Victoria Agnoletto: En sjukt saknad tjej med roooligaste humorn!
Filippa Benfari: Tror jag aldrig sett henne ledsen. En tjej som alltid är glad och söt!
Nathalie Zaeri Cederquist: MODELL ! Hon är sååå fin och skiit gullig!
Amie Jeng: Skit Snäll och går i min skola!
Anne Målvakten Pettersson: En urgrym innebandy spelare och jätte snäll!
Shaymaa Yousif: Känner inte men jag vet att du går i min skola och du verkar snäll!
Hilal Reyhan Aydin: En glad och söt tjej på hög nivå!
Kajsa Elisabet Hennings: Jag kan bara säga att jag SAKNAR DEJ JÄTTE MYCKET!
Sandra Swahn: Modell till 100% ditt hår är gudomligt och du är jätte söt!
Dajana Panjik: Skit Fin & Jätte snäll!
Therése Lindqvist: Jag vet vem du är men känner dej inte så bra! Gullig är du ialla fall!
Ni som inte är med här, kommer jag skriva om i 'del2' eller 'del3' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0