♥ Det bara e så ♥

Nu gick precis Keyana, Tyra och Estelle hem och jag sitter i mitt rum ensam och lyssnar på 'Det vara e så', en skit bra låt! Dom lovade att i skulle snacka skype när dom kom hem. Idag har vi bara varit hemma och chillat förutom då vi gick till våran närbutik, där träffade vi sötnosarna med varsin  rosa 'One Piece' Nora Tidlund och Emma Holde Tillberg. hihi såg jätte sött ut när vi såg båda med rosa 'one piece'! Har inte träffat dom på jätte länge helle. så det var kul. Tror att ja ska träffa dom imorgon igen. Nu dagarna innan skolan är det bäst att hitta på nått med dom, för sen kommer jag inte träffa dom längre.. Eller säker kommer vi träffas ibland vid bussen men annars blir det inte så mycket. Ska sätta på mig en mysig pyjamas och mysa lite här framför tven.. gör ett litet inlägg sen !

Puuss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0