Det är dags att gå vidare, jag är ju ganska ung, Men glöm aldrig bort att du är bara min kung. ♥

Jag vaknade för en kvart sen och nu sitter jag här och äter frukost! Asså jag kommer aldrig orka gå upp på tisdag då skolan börjar!! Idag ska jag träffa Estelle och Tyra igen. Vi ska vääl hitta på nått kul. Ingen aning vad..
Många har frågat mig hur jag får mina ögonfransar så perfekta, men dom är inte perfekta, några ar frågat om en video hur jag smiknar mig. ska tänka på det! Senare idag kommer jag lägga upp bilder på mina ögon skillnad på ögonen med smik och utan. skiiit ftl utan smink.. jaja nu ska jag äta klart sen fixa mig sen ska jag prata med tjejjorna. Ha en Bra dag!
Puss 


Kommentarer
Postat av: din emma

babe hela du är perfekt.

2012-01-07 @ 20:02:04
URL: http://eemmiiss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du ska inte säga något! <3

2012-01-08 @ 00:00:43
URL: http://amandafotar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0