Dålig uppdatering på senaste dagar..!

Just igår och idag har jag inte haft så bra uppdatering, har varit lite upptagen med det! men jag kan slänga in ett inlägg nu, jag haf inte hunnit fixa bilderna på mina ögon med skilland med/utan smink. ska göra det så fort jag får tid, problemet är att nu när skolan börjar så har jag inte lika mycket tid att blogga, jag måste göra läxor och så har jag innebandy träning, och det går tyvärr före bloggandet, nen så fort jag får tid ska jag fixa bilder och videor och ska lägga upp dom på bloggen så snart som möjligt! Som jag hoppas att du vet så fyller jag år på torsdag om 2 DAGAR! Yäy! längtar jätte mycket nu!! hihi! älskar att få presenter.. vem gillar inte det liksom?! Idag var jag med Melissa, Emma, Emma och Deniz som jag skrev förut. Vi hade jätte kul. först åte vi bussen till typ 'hasselgatan' och gick upp på nått berg som vi sen åkte ner för.. haha vi skrattade så himla mycket. det va väldigt roligt. Och idag var första dan i skolan, helt okej faktiskt men vi fick reda på att vårat schema va ändrat! SKIT SCHEMA NU! inga raster mellan lektionerna.. hur ska jag klara mig? kommer ligga typ död på golvet för att jag inte pallar.. men dom får skylla sig själva att jag inte jobbar, klarar inte av utan raster! jaja. nu ska jag starx sova så att jag orkar gå upp till skolan imorrn!
Jag och Emma Pereira! :*
Pussar och Kramar till er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0