775 bilder..

Idag/ Igår har Emma och jag tagit 775 bilder och det blir säkert fler..! Snart ska vi ut och gå med Emmas mormors hund Brazze, Imorgon är det skola då.. bläää! Snart är det Nationella prov.. faaaan! Jag suger på engelska också! ;( kommer öva som fan innan..! Shiit va mycket snö det är ute. Trodde liksom att det skulle bli vår snart men nej ska visst komma lite snö till! Ikväll blir de massor med filmer här och kommer säkert lägga upp lite bilder från idag och igår.. kommer nog inte lägga upp alla 775 bilder men några blire ialla fall, nu ska vi strax gå.. Puss på alla där ute  och inne som läser! Ett jätte Tack till alla som läser min blogg, inte för att jag är så uppdaterad heela tiden, men jag försöker göra så många som jag kan! Puussar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0