You promised you would never leave me. but where are you now?

Idag va det en vanöig skoldag.. fast det kändes som om många snackade med mig idag, gillar att folk snackar med mig. hihi^^ Sen efter skolan följde Emma med mig hem och vi käkade lite och sen skulle vi plugga med det blev inte riktigt så.. vi satt mest och snackade och surfade, haha.
Vi har Spanska och Matte prov på torsdag, Matte är nationella så jag kan inte öva men spanskan kan jag det och det är väldigt mycket som jag inte fattar ett skit om.. måste typ gå till nån studiehjälp skit! Hur fan hade våran lärare trott att jag skulle klara typ 35 glosor + allt i boken typ.. ååååh bläääääää! Men finns inte så mycket att göra eller kanske jag måste öva och sen se om jag får godkänt eller inte! Men nu ska jag lyssna musik och kolla spanskan en, eller kanske några hundra gånger till, kanske skriver sen om jag inte går under av alla läxor!
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0