SPORTLOV HERE I COME !

Nu äntligen har sprotlovet börjat. Skönt som fan! Just nu sittern jag och Alice i ''hålan''och väntar på att Emma och Deniz ska sluta, vi skrattar för ingenting, haha idag hade vi en lektion som va helt kaos! Alla skrek och försökte komma fram till att jorden är runt och att vi människor är 'på' jordern inte 'i' jorden! Men en viss Tina fattar inte det!! Haha våran lärare fick typ utbrott på oss! Idag har jag också gjort en egen låt, lyssna eller rättare sagt läs här: Hej jag heter Clara och jag jobbar i en modefabrik, jag har pojkvän och vänner men ändå frågar mamma mig: Clara, har du gjort läxan? Svaar nej! Slut! Haha bästa! Ni skulle bara höra melodin. Kanske kan filma när jag sjunger den! :D inte för att jag sjunger bra men ialla fall, nu ska jag dra!
Puss från mig och Alice! ♥

Kommentarer
Postat av: NoraBerg

är melodin den hära: hej jag heter Bengt & jag jobbar på en knappfabrik osvosvosv..? <3<3<3

2012-02-24 @ 14:38:45
Postat av: Hannah eriksson

fett coolt efternamn du har ;) Hahhah, nejmen, filma när du sjunger den! snälla ?:D<3

2012-02-27 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0