Sjuk på Alla ♥-ans dag!

Idag vaknade jag typ klockan 6 och kunde inte somna om, jag sa hejdå till pappa och mamma som åkte till jobbet och nu försöker jag äta nåt, men det är svårt att äta när man mår illa.. :/ Idag hade jag tänk att bli frisk..! Idag har vi prov i skolan som jag missar.. FAN! får säkert göra det någon annan dag, hatar att göra om det prov senare! Men Men kunde ju inte gått till skolan och må skit liksom! Imorgon har jag oxå innebandy som jag helst skulle vilja gå på och idag skulle jag egentligen vara med Deniz men nej.. det blev inget av det så vi ska ses på torsdag istället! Asså kolla, den här veckan skulle egentligen vara ''plugg-vecka''. som sagt idag har jag matte prov och sen nästa vecka har vi Spanska prov.. Typ skit mycket som jag inte fattar! men i helgen får jag tydligen sitta hemma och bara plugga! Blääää! Har inte så mycket att skriva nu, ska vila och plugga lite och sen så skriver jag senare!
Kramar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0