Sådan Syster, Sådan Bror <3

Vet inte riktigt vad jag ska skriva med jag får väl komma på nåt, idag va jag ialla fall vanligt i skolan, vi hade idrott med 6a sen massor med andra tråkiga lektioner.. och sen till sist slutade hela dagen 15:30. efter det satt vi bara i skolan ett tag och gjorde ingenting, sen va det mot bussen och åka hem, och på busshållsplatsen träffade man Emilia och Julia som jag träffade i helgen, roliga tjejer det, haha, när jag var med dom så följde några killer efter oss.. fett läskigt, eller inte bara några killar! MÅNGA killar följde efter oss kan man säga! haha sen stannade det en VIT SKÅPBIL framför oss och vi fick värsta anfallet så vi skrek och sprang allt va vi kunde, och så klart så följde alla killar efter oss, och vi sprang typ runt överallt. Vi hade så himla kul! Men nu måste jag alldeles strax duscha och sen ska jag sova, för annars orkar jag ALDRIG upp imorgon! Och så ville jag bara säga att min brorsa åkte till Thailand för nån dag sen, han ska vara där i en månad och lite till.. saknar han! :( Hoppas allt är bra med dej i Thailand Johan!
Min fina bror Johan!
Puss och Kram♥


Kommentarer
Postat av: wilma.S :)

Kan inte du göra fler videoinlägg? :) <3

2012-02-01 @ 22:10:49
URL: http://wilmsan.tumblr.se
Postat av: Anonym

<3

2012-02-02 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0