Min dag

Idag åkte jag ner till centrum och mötte Julia och Ammar, så kollade Julia och jag på Ammars och Deniz träning, vi gick till centrum en gång sen och sen tillbaka till träningen! Vi frööös som fan kan jag säga! Sen efter det så gick vi till centrum och va där ett tag.. sen gick vi vidare till Gymnaset vid stationen och så satt vi där typ flera timmar, efter ett tag kom Linnea och några som hette typ Sebbe och Alex eller nåt sånt, så vi satt där med dom ett tag, sen gick vi typ runt där ett tag.. Men nu är jag här hemma och är på fett dåligt humör.. :(  Imorgon ska jag ialla fall till Deniz, sen får vi se vad jag gör! Skriver sen eller imorgon!
KramKram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0