Glömde 'DagensHaff' igår!



Amie Jeng♥


Alice Wingård♥

Det blev 2 tjejer istället för en kille och en tjej! aja♥

Hejsan, vaknade för typ en halv timme sen, jag är hemma hos min moster i västerås och vi ska msnart åka hem för att jag har match i smedsgärdshallen om en timme typ, så vi måste åka snart, vi ska möta Järfälla och vi ska krossa de!! Jag väljer 'DagensHaff' nu istället! hehe! Så kolla bloggen ikväll så får du veta om det blev du! Men ialla fall igår fyllde min sysling 8 är, hon fick massor med fina saker, av oss fick hon typ en sminkvästa med lite smink och små saker i, men sen på kvällen mådde hon illa och tyvärr spydde.. stackare! På hennes 8års dag oxå. :(  Krya på dej Tovis! Men nu måste jag plocki ihop mina saker! Ha en bra dag!! Skriver senare och sen ikväll!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0