♥..

Idag har skolan varit som vanligt.. tråkigt.. förutom att vi kollade på film och.. inget mer. Efter skolan gick jag, Tina, Stephen (hennes kille) och Deniz till centrum och chillade där en kort stund, sen gick dom och vi tog bussen hem till mig. Klockan 21, för typ en timme sen åkte han hem :( men vi ses imorgon, hihi ♥ Och nu sitter jag här alldeles ensam, förutom att jag har sällskap av mina dammråttor som kommer fram ibland, hehe! Men i alla fall så fick jag en frågan om att göra fler videoinlägg. Kan jag självklart göra, bara jag får tid över till det.. men ska försöka göra fler! Nu måste jag plugga lite och sen blir det sov dags, hihi!
Deniz Westerberg♥
Pussar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0