Dålig Uppdatering!

Skulle göra ett inlägg igår, men jag somnade typ direkt hemma! va skit trött helt enkelt. Igår va jag, Emma A, Melissa, Deniz och Mana på Subway och åt, sen gick vi vidare till Gården och chillade där, Emma och Melissa fick värsta anfallet, sprang runt och dansade och skrek.. herregud! Men det är just därför jag älskar er så mycket♥ Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, är skit trött, och orkar knappt röra mig. Kommer kanske hitta på nåt i alla fall.. vem vet! Imorgon är det match i Smedsgärdshallen, fast jag vet inte om jag är med för jag kom inte på träningen i måndags. Idag kommer DagensHaff upp på bloggen, men om du vill bli det så måste du 'gilla' min status på facebook --> Clara Eriksson <--- Sen kommer det upp kanske senare ikväll! Har inget mer att skriva nu,
PussPuss!♥


Kommentarer
Postat av: wilma.s

Det är ju inte match i morgon väl? :o <3

2012-02-04 @ 16:07:27
URL: http://wilmsan.tumblr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0