Asså orkar aldrig..

Är jätte dålig på att blogga.. orkar aldrig typ.. men jag försöker ialla fall att göra ett inlägg ibland, om det finns någon som är bra på designer på bloggar skulle det vara jätte gulligt om någon kunde hjälpa mig! please! Kom typ nyss hem ifrån Ikea med mami, vi köpte lite små saker, inte mycket, ska fixa lite i mitt rum så vi köpte till det, men ialla fall, idag har jag bara gjort det, vet inte vad jag ska göra på dagarna! FINNS INGEN KOMPIS SOM ÄR LEDIG SOM VILL GÖRA NÅGOT MED MIG?! ÄR HELT ENSAM HÄR! ;( imorogn vet jag inte heller vad jag ska göra men på tisdag ska jag vara med Deniz och sen på torsdag ska jag och Emma Pereira åka 'Birka Paradise' YÄY! hihi ska bli kul, men tills dess vet jag faan inte vad jag ska göra! hjääälp! känner mig verkligen ensam här! :'( Sen någon dag ska jag träffa Isabella och Julia, men vet inte än vilken dag! Ska försöka hitta någon gullig person som inte vill dissa mig och som kansek vill hitta på något med mig, men nu harmin data jätte lite batteri så jag måste ladda den, men jag orkar inte hämta laddaren men ialla fall! Ha det så roligt alla där ute som har någon att vara med :(((((
En Ensam Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0