ALICE GÄSTBLOGGAR!

Hei hei bloggen! Kazoo in the house mihihi :*
Hehe nejmen jag och Clara bestämde oss för att gästblogga på varanndras bloggar så nu sitter jag och Clara i klassrummet och har SO, skittråkigt.
Istället för att skriva i Word om nåt fucking arbete så sitter vi och tittar på Hedvig A-Ö på Youtube HAHAHAHAH som man titta på när man var liten hehe, fett nice´juu ;*
Anyway, idag efter skolan så ska jag och Clara till centrum och hänga där en stund. Sen fick vi veta att vi ska ha nationella prov snart i engelska, så jag och Clara måste öva fett mycket. Asså vi är ganska bra på att skriva och så men inte att prata, så vi ska göra lite övningar med varann så vi blir bättre. Nu är snart So lektionen slut, vi har haft datorer hela lektionen, sen efter lunchen och lunchrasten så har vi no, sen typ musik och slutligen bild.

Vi hörs en annan gång, pusspuss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0