Vi va grymma idag tjejer!

Hej Bloggen!
Jag hann inte göra ett inlägg i morse, va tvungen att snabbt göra en macka sen dra iväg till cupen.
Jag kom nyss hem ifrån den. En hel dag i Tierp är ganska jobbigt, så är ganska trött nu.. menmen!
Vi spelade 4 matcher, första gick bäst och vi vann med 8-2, kändes bra med en vinst det första man gör,
sen gick det inte lika bra men det blev ändå lika 2-2 en jämn match! Tredje matchen blev det förlust med 5-4 jämt där med men tyvärr så skulle dom göra ett mål till.. och sist blev det 4-4!
Är jätte nöjd med resultatet! Vi kämpade som fan kan jag säga!
Nu står pappa i köket och lagar mat för fullt, ska ta och hoppa in i duschen och sen blir det mat. Muums! ^^
Kanske gör ett inlägg till senare ikväll. Puss och Kram så länge!<3


Jag när jag va med Emma, Emma, Melissa och Alice i stallet och fotade :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0