Jul med farmor och farfar

Halloj
Jag kom nyss hem ifrån min farmor och farfar, där vi va och åt julmat och öppnade julklappar.
Fick jätte fina saker t.ex jätte gosiga sockor, en jätte skön jocktröja, en cool lampa som byter färg och många andra fina saker. Just nu satte jag på mig mina gosiga sockor medans jag pratar skype med min älskling. saknar han jätte mycket!<3
Imorgon ska jag iväg till Tierp ett ställe som ligger kanske en timme här ifrån, åker tidigt för att spela Innebandy matcher med laget, det är nämligen en liten cup. :D
Nu ska jag snart stänga av datan, annars kommer jag aldrig orka gå upp imorrn!
Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Deniz

Saknar dig nya <3

2011-12-28 @ 00:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0