Imorgon bär det av.. ♥

Nu är klockan mycket och jag mååste sova!
tänkte bara göra ett sabbt inlägg innan. Imorgon bär det av mot 'Gimo Herrgård' om någon vet vart det ligger?
aja ska bli jätte kul att träffa alla kusinerna som jag inte sett på ett bra tag!
Vet inte om jag tar med min data dit eller om jag kanske hittar en data där, om jag gör det så slänger jag in ett inlägg då. På 'Gimo Herrgård' firar vi Nyår varje år och kan ni tänka er att det är 2012 snart! Yippie!
Året har gått fort tycker jag.. fast ingen vinter med snö blev det dock.. som jag gärna hade velat.. menmen! Inget jag kan göra åt! :3
Undra vad jag ska ha på mig på Nyår.. Vad ska du ha på dej på Nyår??
Tror att det blir en glitter topp, men vem vet.. jag kanske ändrar mig.. jaja! ^^
Juste.. höll på att glömma FYRVERKERIERNA!
På Gimo skjuts alltid upp massor med raketer osv..!
Men smäll inte sönder något eller er själva!


Och om det skulle vara så att jag inte hittar någon dator så säger jag det nu!!
GOTT NYTT ÅR !!! 

Puss och Kram ♥ Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0